torsdag 20. desember 2007

Cape town, 15- 22 des

GOD JUL!


Da var ringen sluttet!!! Synne og jeg ankom Cape Town forrige lørdag, (den 15.). Reiste rett fra flyplassen til Jørgens leilighet, slitene og medtatte etter dager med magesyke begge to, så var ingen energibunter Jørgen fikk i hus.

Klarte imidlertid å karre oss ut på en liten byttur søndagskveld. Noen av gutta i klassen er her nede, så bestemte oss for at det hadde vært hyggelig å hilse på etter noen uker fra hverandre.
Vi kledde på jørgen i min nyinnkjøpte skinnjakke, hvilken hunk han ble;



Solskinnet har etterhvert også kommet hit, tirsdag ble det stranda med gutta;

Resten av dagene her har vi brukt ti l julegaveshopping, kafebesøk, avslapping og ellers ting vi har savnet å gjøre i en storby. Føles som evigheter siden sist gang jeg vandret i en moderne storby, så herlig å få en opplevelse av det igjen.

I dag har Synne, rettere sagt Skinka, tatt flyet hjem. Vi fulgte henne til flyplassen. Hatt det supert sammen, så gleder meg til fyrstekake på St. hans haugen når jeg kommer hjem


Ellers begynner jeg å innse at mitt afrikaeventyr snart er over. 3mnd er forbi! Til lørdag setter jeg meg på flyet til Munchen hvor jeg skal feire julen. Den 28. desember er jeg tilbake til oslo. Gleder meg masse ti lå se familien og venner igjen, samt få tilbake friheten og muligheten til å gjøre ting på egenhånd uten å måtte tenke på sikkerheten hele tiden. At det snart er jul er vanskelig å forstå. Vi var en tur på Afrikas største kjøpesenter, og da fikk vi muligens anelse om at julen var i vente. Bortsett fra det er det ingenting her som minner meg om at det bare er 4 dager ti l julaften! Vil uansett ønske alle der hjemme en riktig GOD JUL!!! Gleder meg ti lå se dere igjen!!!

Snart i Oslo:)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

I wish not acquiesce in on it. I regard as precise post. Expressly the title-deed attracted me to read the sound story.